.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محدوديت‌هاي ترافيكي جاده های شمال کشور
رييس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور، با بيان جزئيات محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي ترافيكي روز سه‌شنبه، چهارم فروردين ماه، گفت: محورهاي كندوان و هراز، شمال به جنوب، از بعدازظهر فردا يك‌طرفه هستند...
محدوديت‌هاي ترافيكي جاده های شمال کشور

محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي ترافيكي چهارمين روز سال جديد اعلام شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ، سرهنگ علي‌شاهي ــ رييس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور، با بيان جزئيات محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي ترافيكي روز سه‌شنبه، چهارم فروردين ماه، گفت: محورهاي كندوان و هراز، شمال به جنوب، از بعدازظهر فردا يك‌طرفه هستند.

وي افزود: در محور كندوان از چالوس به سمت كرج از ساعت 15 تا 24 فردا، تردد يك‌طرفه خواهد بود و از ساعت 12 ظهر نيز تردد همه وسايط نقليه از كرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است.

سرهنگ علي‌شاهي ادامه داد: در محور هراز نيز از ساعت يك بعدازظهر تردد همه وسايط نقليه از رودهن به سمت آب‌اسك ممنوع است.

وي گفت: از ساعت سه بعدازظهر نيز تردد وسايط نقليه از آب‌اسك به سمت رودهن در همين محور يك‌طرفه خواهد شد.

رييس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور در ادامه خاطرنشان كرد: در محور قديم قم ــ تهران نيز، از هشت صبح تا ساعت 24 فردا، ممنوعيت تردد كاميون و تريلر وجود دارد و وسايط نقليه سنگين باربري كه استان‌هاي جنوبي كشور قصد تردد به سمت تهران را دارند، بايد از سه‌راهي نطنزــ مورچه خورد، دليجان ــ سلفچگان، ساوه ــ تهران و بالعكس استفاده كنند.

وي يادآور شد: در محورهاي منتهي به استان قم نيز، ممنوعيت تردد وجود دارد؛ بدين گونه كه از سفلچگان به قم، كاشان به قم و تهران به قم به طور رفت و برگشت، از هشت صبح تا ساعت 24 فردا ممنوعيت تردد وسايط نقليه اعمال مي‌شود.

سرهنگ علي‌شاهي يادآور شد: در محورهاي قزوين ــ رشت، به طور رفت و برگشت، فيروزكوه از تهران به سمت قائم‌شهر و بالعكس و محور ساوه ــ همدان از ساوه تا دوغان كبودرآهنگ، به صورت رفت و برگشت، ممنوعيت تردد انواع تريلر و كاميون لحاظ خواهد شد كه البته حاملان مواد سوختي و فاسد شدني در اين مورد استثناء هستند.

وي گفت: ضمنا در محور هراز نيز ممنوعيت تردد كاميون از هشت صبح فردا اعمال مي‌شود.

سرهنگ عليشاهي همچنين به ترافيك فعلي برخي محورهاي كشور نيز اشاره كرد و گفت: در محور كهگيلويه و بويراحمد، ياسوج ــ بابا ميدان و گچساران شيراز نيز ترافيك پر حجم است .

رييس مركز كنترل ترافيك پليس راه كشور افزود: در محورهاي خروجي خراسان رضوي، چالوس و رشت ــ قزوين، نيز ترافيك نيمه سنگين و روان است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.